Selectează o Pagină

Pentru daunele AUTO – dupa primirea notificarii de dauna, Directorul Departamentului de daune auto il va desemna pe unul dintre experimentatii nostri regularizatori de dauna, care la randul lui va instrui un inspector de dauna cu privire la evenimentul nou anuntat. Inspectorul de dauna va efectua investigatii la locul accidentului si va colecta informatiile necesare pentru stabilirea circumstantelor si a raspunderii partilor implicate in accident.
Ulterior, va face o vizita in service-ul in care se afla vehiculul, pentru a estima pagubele, a face fotografii dar si pentru a calcula costurile de reparatie folosind programe speciale destinate acestui scop, urmand sa faca o comparatie cu devizele emise de service.
In urma reparatiilor, inspectorul de dauna va intocmi un raport, va anexa toate documentele si le va trimite catre regularizatorul de dauna care l-a desemnat raspunzator de acel dosar. La randul lui, regularizatorul de dauna va contacta partea pagubita in vederea stabilirii acordarii despagubirii.
In caz de fraude, compania de investigatii particulare cu care colaboram, primeste toate detaliile cazului si preia cercetarile in vederea solutionarii cazului.
Totodata, mentinem un control strict al costurilor de reparatie sau al oricaror altor costuri ce pot interveni. De asemenea, cheltuielile juridice in caz de litigii pot fi destul de mari, prin urmare evitarea unui litigiu este recomandata si incurajata de compania noastra. Avem insa si parteneri in domeniul legal, experti, avocati, juristi, cu care colaboram si care ne ofera servicii de calitate cu tarife avantajoase.
Un factor important in controlul si minimizarea costurilor in despagubirea unei terte parti este contactul permanent cu pagubitul si controlul acestuia in privinta pretentiilor de despagubire. in acelasi timp, este recunoscut faptul ca in cazul unui incident, noi reprezentam public Clientul si ne straduim sa mentinem la standarde inalte imaginea si brandul Clientului.